Kundecases & Gæstetilfredshed

Hvad siger gæsterne?

Hornstrup Kursuscenter har i flere år modtaget DKBS Award "Årets Konferencecenter" baseret på gæsternes evalueringer. Og der har været flere flotte anerkendelser af et vedholdende fokus på udbytterige processer og Return on Meeting Investment.

I bund og grund handler det om et værtskab baseret på åbenhed, nærvær og deltagelse. På Hornstrup vil gæsten og kunden altid blive mødt med en oprigtig interesse og et ønske om at gøre opholdet så behageligt og meningsfuldt som muligt.

I løbet af hele 2022 har gæsterne evalueret Hornstrups værtskab til et gennemsnit på 9,5 på en skala fra 1-10!

Og vi kan uden at tøve sige, at vi er vilde med vores gæster!

Vi blander os indenom!

Tilfredse gæster er vores mål

Hvor tilfredse er vores gæster på en skala fra 1 til 10? Vores mange gæsteevalueringer har et gennemsnit på 9.5 og vi kan roligt sige...at vi er helt vilde med vores gæster!

Fokus på deltagernes udbytte

Vi fokuserer på dit udbytte! Med hyldevis af læringslegetøj og procesværktøjer - og med dygtige facilitatorer i huset - så får du god sparring på din proces! Det sikrer dit Return On Meeting Investement.

Værtskab der mærkes og smages

Vores gæster fremhæver ofte den gode stemning og atmosfære på Hornstrup. Men endnu flere nævner maden. Og når man er væk hjemmefra, så skal man forkæles - også på tallerkenen!